Odpady Komunalne Grudziądz

Zgłaszanie niewłaściwego świadczenia usługi

A A A

Przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez przedsiębiorcę odbierającego odpady komunalne lub prowadzącego punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych należy zgłaszać do Urzędu Miejskiego pisemnie, w terminie 7 dni od daty zdarzenia, w formie zgłoszenia, stanowiącego załącznik do uchwały Rady Miejskiej.

Zgłoszenia, o których mowa wyżej można dokonać za pośrednictwem:
1) poczty lub osobiście w Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Grudziądzu przy ul. Ratuszowej 1, 86-300 Grudziądz;
2) strony internetowej: www.odpady.grudziadz.pl w zakładce „Zgłoszenie niewłaściwego świadczenia usługi”;
3) poczty elektronicznej pod adresem: odpady@um.grudziadz.pl.

Formularz zgłoszenia - kiliknij tutaj

 

 

 

 

 

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies.

X