Prezydent Grudziądza zawiadamia
Na podstawie art. 6c ust. 3c, 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 399), Prezydent Grudziądza zawiadamia właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wskazanych w uchwale Nr XXXIX/56/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 czerwca 2017 r., położonych na terenie gminy - miasto Grudziądz, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, oraz zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą w trybie przetargu nieograniczonego na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy - miasto Grudziądz na okres od 1 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2026 r.
Pełna treść zawiadomienia - kliknij tutaj
Uchwała Nr XXXIX/56/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 czerwca 2017 r. - kliknij tutaj