W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Odpady Komunalne Grudziądz

Prezydent Grudziądza zawiadamia

Na podstawie art. 6c ust. 3c, 3e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2022 r. poz. 2519 z późn. zm.), Prezydent Grudziądza zawiadamia właścicieli nieruchomości niezamieszkałych wskazanych w uchwale Nr XXXIX/56/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 czerwca 2017 r., położonych na terenie gminy - miasto Grudziądz, o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na odbieranie i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują mieszkańcy a powstają odpady komunalne, oraz zawarcia umowy z wyłonionym wykonawcą w trybie przetargu nieograniczonego na odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości niezamieszkałych położonych na terenie gminy - miasto Grudziądz  na okres od 1 stycznia 2024 r. do 31 grudnia 2024 r.

Pełna treść zawiadomienia - kliknij tutaj

Uchwała Nr XXXIX/56/17 Rady Miejskiej Grudziądza z dnia 28 czerwca 2017 r. - kliknij tutaj